aybus6101 normal doğum dikişlerinden çok çektim ben benim inanılmaz dikişlerim vardı kesi dışında yırtılma falan da oldu 20-25 gün rahat çektim oturamıyordum kalkamıyordum bebeğimi ayakta emzirmeye çalışıyordum zaten ayakta emzirdiğim için verimli emziremedim bebeğim sarılık oldu çok kötü günler geçirdim doğumumun 2 gününden itibaren yani hastaneden çıktığımdan itibaren batikon kullanıyordum önce ılık suyla ve sabunla kalıp sabunla temizliyordum yıkıyordum sonra batikon uyguluyordum hani normalde 25 gün sürdü ama öyle yapmasaydım herhalde daha da uzatırdım benim inanılmaz dikişlerim vardı tavsiye ederim yani hem acınızı azaltıyor hem o kuruluğu gerilmeyi falan azaltıyor hem iyileştiriyor enfeksiyon falan da kaptırmıyor çok iyi de kullanmanızı tavsiye ederim