melikekoselii22 o zaman anne sütünde ön sütü çok alıyordur üstteki arkadaşın dediği gibi son sütü çekmeye Uyuyordur o yüzden sürekli ön süt geliyordur bir sağlık ocağında kilosuna baktır bu durumdan da bahset bir sıkıntı görürlerse zaten ona göre bir şey verirler Bizim de öyle ama bizimki büyüdükçe azaldı sayısı