birminnakannesi06 Arkadaşlar bebeklerinizin bady veya kazaklarının altına atlet mi giydiriyorsunuz yoksa yarım kol veya askılı zıbın ? Atlet ayrı zıbın ayrı diyorlar kafam karıştı
amansallagitsin birminnakannesi06 zibin giyndiriyorum hala 2 yasinda. Zibin daha iyi rahat. Atlet gbi zatn.
mnkanne1 birminnakannesi06 2 yaş hala zıbın kullanıyorum çünkü atlet gibi toplanmıyor yukarı en azından beli falan açılmamış oluyor benimde içim rahat oluyor tuvalet eğitimi verene kadar da kullanmayı düşünüyorum