Bir daha doğurmak istemiyorum asla ! Allah korusun en büyük korkum oldu. Hormonlar da çalışıyor sonuçta cinsellik devam ediyor. Sorum şu Allah olmayana nasip etsin. Olmayana hayırlı güzel evlatlar versin.
Kesin şekilde doğurmak bir daha cocuk sahibi olmak istemiyorum. Tek cocuk olsun istiyorum. Hep bunu isterdim zaten. Kesin olacak çözüm nedir. Tehlikeye felan atmamak istemiyorum. Yumurta aldırmak mı olayı ne bilen yardımcı olur mu ? Randevu aldım nu arada daha var sormak istedim