Tgcalparslan Acı elma yağı bebeklere kesinlikle kullanılmamalıymış . İçeriaindeki toksit maddeler zehir etkisi yapıp ciltle emilim sağladığı için yarardan çok zarar veriyor . Bende kısa bir süre kullandım ama çok pişman oldum . Kullanmayın lütfen . 😔