Bazı bebekler cok gazli,çok ikinan, kakasini zor yapan, huysuz ve mizmizken aynı dönemdeki bazı bebekler gaz,ikinma kabizlik.problemi yaşamadan,mutlu, sakin ve huzurlu oluyorlar.Sizce bu farkin nedeni annelerin hamileligini stresli,mutsuz,sıkıntılı geçirmesi olabilir mi.merak ediyorum.Sizlerin hamilelik nasıl gecmisti şimdi bebeğiniz nasil ilerliyor?