Drysmsn Bende hamilelikten once vardi cok kotuydum ilac kullanmaya baslamistim ki hamile oldugumu ogrendim.ilaci kestim.hamilelikte hic gelmedi atak cok sukur ama suan bebegim 6 aylik olmak uzere.yeniden ayni basladi hemde daha fena.2 hafta olcak gecmiyr gitmiyor.butun vucudum titriyor midem bulanior sanki her an olcek gibi korku var icimde.zehir oldu hayat bana yine.ilac kullanmiyorum emzirdigim icin ama kullanmayi dusunmuyorum o da care degil.esimle cocugumla bile ilgilenemez oldum.