Esleminannessi Eslem46 her emzirmeden önce ve sonra 2 şer bardak su içmeye çalışın. Su arttırıyor sütü ☺️
Ballikizim99 Eslem46 kabak tatlısı üstüne tahin ben baya yedim artık kabak tadı verdi 😅 sütüm arttı ama
Esleminannessi Eslem46 ısırgan otu . Aktarlda var. Bitki çayı gibi demleyip içiyorsunuz. Günde 2 fincan. Bu da bende süt arttırdı ve tahin
Ballikizim99 Eslem46 3 aylık bebeğim bende çok şey yedim içtim artsın diye baya da kilo aldım ama artık o kadar yemiyorum sütüm de yetiyor
Kbrcyln Eslem46 tabi ki bunları hastanede ki doğurduğum anda emzirme danışmanı hemşire söylemişti benimle aynı dönemde doğum yapan 2 arkadaşım var en etkilisi bunlar tabi ki düzenli beslenmeyide ihmal etmeyin:)
Ballikizim99 Eslem46 hemşire bir arkadaş kabak tatlısı ye demişti sürekli yaptık yedim tahin pekmez böyle şeyler baya süt yaptı bende