muno112 kimse size bir şey olmayacağının garantisini veremez ki, onlarınkine olmayan allah korusun sizinkine olur. 9 aylık olmuş maşallah 🧿 iyice azaltmayı deneyin bir süre daha, günde 1-2 diye kısıtlayın kendinizi. İşte sabah 1 akşam 1 gibi telkinleyin. 1 yıla emzirmeyi bırakma dönemine girersiniz yavaştan. Şimdi sizden en çok faydalandığı dönemde zehir etmeyin bebişe sütünü 🌸 önceden içen, ve hala her gün her an canı isteyen biri olarak çok iyi anlıyorum sizi ama gözümüzden sakınırken kendimiz en büyük zararı vermeyelim.