38Birannebirbebekbirbaba benimde öyle. 6 tane tabağını aldım, mutfak dolabımin üst bölümünde yerim vardı oraya koydum. Diğerleri kutusunda duruyor. Kutuda çocuk odamı ben ardiye gibi kullanıyorum şimdilik. Yani dolap koyduk oraya, fasülye, turşu, salça herseyim orda. Dolabın bir bölmesindede yemek takımı ve kahvaltı takımım var. İhtiyaç anında kullanıp tekrar koyuyorum . Gunluklerim yetiyor zaten çok fazla kullanmıyorum şimdilik böyle