Merhaba arkadaşlar analık iznim pazar günü bitiyor tek hekim raporu ile uzatmayı düşünüyorum 1. Dönem bitene kadar. Çalıştığım şehirden ailemin yanına geldim burda rapor verecek doktor buldum ama iznim pazar bitiyor pazartesi raporu başlatsam sorun olmaz değil mi farklı şehirde olduğum için kafam karıştı bilgisi olan yazarsa sevinirim