dunyamveben ya bazıları diyor ki anne sütünden gaz olmaz bazıları da diyor ki yediğin süte geçer çocuğuna gaz olur Kim doğru söylüyor bilmiyorum ama ben doğum yaptığımdan itibaren mercimek çorbası nohut vesaire ne sıkıntı yaşıyorsa yedim ama nasıl yedim kimyon attım kimyon çayı içtim Evet gazı oluyor ama çıkardığım zaman çıkıyor ekstradan bizi çok Zorlayacak bir gaz değil illaki gazı olacak yani olmazsa sıkıntı asıl canın çekiyorsa hepsini tüket çok fazla tüketmezsin az tüketirsin çünkü göğsün şişer olmaz