Merhaba. 4 gündür hasta bugün sabah çok halsiz uyandı sesi çıkmıyordu neşesizdi. Öksürüğü de şiddetlendi tıkanırcasına öksürüyo 2 gündür. Hırıltılı nefes alıyor ve burnu da tıkalı gözü de akıyor. Doktora çıkardık bugün ateşi yoktu zaten. ciğerlerine de inmemiş yapılacak bişey yok dedi ve eve gönderdi. Evde ne yapabilirim çok zorlanıyor keyfi yok sesi çıkmıyor iyice halsiz düştü. Ayağının altına sarımsaklı zeytinyağı sürüyorum uyurken. Baş ucuna soğan karanfil de koydum, başının altından omzuna doğru yastık da var o şekilde uyuyor. Başka ne yapabilirim öneriniz var mı?