papatya_17 Kızlar yaklaşık 2 haftadir ama comfort marka mama kullanıyoruz ama oğlum baya sulu bir şekilde kakasını yapıyor doktora attım resmini ishal olabilir dedi bu marka mama ishal yapar mi bizim gaz sorunumuz olduğu için bu markayı almıştık
2boymommy papatya_17 comfort oldugu icindir bence bende aptamil comfort kullaniyordum o sürecte oglum sivi yapiyordu kakasini simdi normale gectim kakasida normallesti
anne232 papatya_17 bizi de yapmıştı opripto kullanıyordum gaz için comfort u önerdiler iyi gelmesi opripto ya geri dönmüştüm