3 hafta erken doğum yaptım bebeğim de 2 hafta gelişimi geride 3 gün sütüm gelmedi şırıngayla besledim sonra da devam ettim sağım yaparak. En başından itibaren memede çok kalamıyor canım çok sıkkın 10 günlük oldu ne yapacağım acil yardım 🥺 bu arada sarılık geçirdi artmasın diye aç kalmasın diye hem mama hem kendi sütümü verdim şuan değer normal