1cocuksevdasi Ne zaman iner bu ya daha ameliyat yerimde bant duruyor 6 gün oldu karnım 6 aylık gibi duruyor hala beni gören moralimi bozuyor duruyor karnın diye bi tane daha mi var diyor
Momomom 1cocuksevdasi ay hiç takma canım benim karnım 1 ay sonra düzleşmeyw başladı 2 yıl geçti şimdi hamile gibi çıktı mesela bana da hamile misin diyorlar fiziğim de kendimi övmek gibi olmasın güZel aslında ama insanlar konuşuyor işte
berikomoms 1cocuksevdasi canım karnını dayanabildiğin kadar temiz bir tülbentle bağla ve sık bana çok faydası oldu o gerizekalılarada aldırma
maygirl 1cocuksevdasi sizi gorenleri gömün tarihe bacim 6 gun dion dur hele o rahim daha asai incek senin odemlerin vs war kiz 6 gun nedir ki vucit kendini 1 yıla anca topluyor bnm 7 ay olacak diyetle bile azcik kaldi sezeryan gobei ama ilk zamanki gbi tabiki deil.moralini bozma 6.gun cok cok yeni nekadr dusncesiz 6gunluk anneye bunu diyenler sanki blmiyorlar
Zeliscakir 1cocuksevdasi bi 10 güne kadar iniyor şişler falan ama o göbek kalıyor ben korse kullanıyorum doktorum 40 gün sonra önermişti ama çok pişmanım keşke daha erken taksaydım göbeğim hala var 6 kilo daha vermem lazım doğum öncesi kiloma dönmek için ama o göbek gitmeyecek gibi o yüzden sıklaşmak lazım ne yazıkki
berikomoms 1cocuksevdasi birde bağlamanın şu avantajı var daha rahat yürüyorsun yatarken bile daha rahat yatarsın acı ağrı azalıyor
berikomoms 1cocuksevdasi sen dayanabildiğin noktaya kadar söyle sıktır benim karnımı hemşire bağladı daha ilk hastanede yürüyeceğim zaman
sebebiyok 2,5 ay oldu doğum yapalı halen duruyor benim de göbeğim hamileyken daha fit duruyordum kafama takmamaya çalışıyorum emzirdiğim için diyet yapamıyorum 10kilo fazlam var umarım kalıcı değildir
edasafak 1cocuksevdasi kız 6 günlük ne demek daha. benm 6 ay oldu dahada var. Hiç kimseyi kafana takma gidiyor zamanla. bnm de öyleydi şimdi baya gitti zamanla gidiyor canm
zemberekkusu Bende sezeryan oldum 6 ay oldu göbek zaten bekarken de vardı doğumda çok canım yandı saramadım koraeyi de çok sonra taktım bala var göbek ama bence sporla gider insanlara takma çoğu can sıkmak için var umarım eski halimize döneriz