sinemtokcan merhaba kızlar paxera 20 mg kullanıyorum 1 sene oldu çok şükür iyi hissediyorum anksiyetem ciddi durumdaydı baya azaldı. ilacı bırakma dönemine gireceğim doktorumla görüştük bırakanlar çok zorlandı mı gözümü korkutmak istemiyorum ama merak ediyorum?
Nur_61 sinemtokcan bende bırakmak istiyorum 1.5 senedir kullanıyorum korkuyorum birakmaya çok zorluyo diolar
sadeturkvatandasi sinemtokcan miligramı yavaş yavaş azaltarak ve zamana yayarak bırakın etkilerine göre tekrar dozu yükseltirsiniz doktorunuz söylemiştir zaten birden bırakılması doğru değil bu tür ilaçların.
Ballloglum sinemtokcan 5 aydır paxil 20 mg içiyorum benim de baya azaldı kaygılarım ama sanırım biraz daha içmem gerekiyor hemen Bırakmak istemiyorum. Bende de yaygın anksiyete vardı. Çocuğuma çeşitli hastalıklar yakıştırıyordum… ama çok şükür şimdi azaldı. Ağlayamıyorum siz ağladınız mı bu süreçte 🙂