Erkenden okumaya başladım ben hatta kırkından sonra bile olabilir net hatırlamıyorum zamanı. Ama buna rağmen kitapları sevmeyen bir oğlum var, sevdiremedim. Tabi ısrarla okuyorum ama çok da keyif almaz. Konuşmasında ve anlamasında etkisi büyük olduğunu düşünüyorum 🥰