ceycey_ Kızlar bebegim 2 aylık 7-8 günde bir kaka yapıyor baazen ben uyarıyorum oyle yapıyor bu durumu yaşayan varmı normal mi 5 gün oldu hala yapıcak biliyorum 10 gün normal ama bi tek benim bebegimdemi bu sıkıntı merak ediyorum
berenmomn ceycey_ canım merak etme herkes yaşıyor bu durumu korkacak bir şey yok. 3 aydan sonra füzeme giriyor. 3. Ayına kadar benimki hiç kendi yapmadı hep ben uyardım. Sıkma canını düzelir zamanla bol masaj yap
nazlll ceycey_ normal ama probiyotik kullanabilirsin bitiriyor kabızlığı çocuk doktoru yazmıştı bize iki aylıkken NBL PROBİYOTİK
duygukayaa ceycey_ 2 ceycey_ bebeğim 2buçuk aylık bizdede hiç kendi yapamıyor. 6 gün bekledik en son ama hala yapmayınca kulak çöpüyle uyararak yaptırdık. Masajda yapsam gaz ilacı da kullansam işe yaramıyor. Korkuyorum hep uyararak mı yaptırıcam diye
birazquality ceycey_ duygukayaa anne sütüyle besleniyorsa 10 güne kadar normal canım biz de aynılarını yaşadık ek gıdaya geçesiye kadar bazen 12 gün yapmıyordu bazen de 4 5 günde bir yapıyordu. Ek gıdaya geçince düzeldi merak etme düzelecek zamanla boşuna uyarma bazı bebekler alışıyor uyarmayınca yapmıyor biraz tehlikeli
gokce2023 Benimde bebeğim öyle 2 buçuk aylık gazını çıkarıyor ama kaka yapamıyor bazen çok ikininca ben uyarıyorum
tgbalperen gokce2023 Nasıl uyarıyosunuz benim bebeğim de 2 buçuk aylık 4 gündür kaka yok bende denesem belki yapar.
gokce2023 tgbalperen zeytinyağı ile canım sanki krem sürüyor gibi bı kaç kez sürüyorum bacak hareketleri yaptırıyorum
fyzayazici Benim kızımda ilk 1-2 ay aynı sorunu yaşıyordu . Hatta arada gidip lavman yaptırıyoduk acilde. Ama dr 10 güne kadar sorun olmadığını gazdan dolayı yapamadığını söyledi
duygukayaa birazquality gece bazen 1 öğün mama veriyoruz geri kalan hep anne sütü o etkiler mi bilmiyorum. Her zaman vermiyoruz tabi ben çok yorgun ve uykusuz olduğumda eşim kalkıp 1 öğünü mama verdiği oluyor 3 günde 1 falan. Çok ıkınıyor yapmaya çalıştığını düşünüyorum artık son radde uyarıyoruz. Haftalardır kendi kendine yapmadı çok üzülüyorum o ıkındıkça 😞