Bunun bi çözümü var mı?? Asla koluma eklem yerine kafasını koyup elimle altından destekleyerek beceremiyorum bağdaş kurup elime kafasını alıp emzirmeye calışıyorum o da çok zor oluyor zaten meme reddi oluyor artık ama bu bebeği tutamamayı nasıl çözebilirim?