Bebeğim tam 40 günlük. Emerken birden kıpkırmızı oluyor ağlıyor, bazen öksüyor tıkanıyor gibi oluyor. Memeyi ağzından kaçırıyor yine de ona ragmen ağlaya ağlaya emmek istiyor çok hırslanıyor kıpkırmızı oluyor. Acaba sütüm fazla akıyor da o mu tıkıyor yoksa gazdan dolayı mı oluyor ya da meme reddi dediğiniz şey mi? daha çok acemiyim lütfen yardım edin neden kaynaklanıyor olabilir? 🤷🏻♀️