busakturk Kızlar saglık ocağının verdiğini kimse önermiyor diye vermiyorum artık ocean vitamin d3 sipariş verdim fısfıslı başlığı var onu kaç fıs kullanıyoruz
hab Neden önerılmıyor sağlık ocağının yazdığı 4 aydır devıt kullanıyoruz bı sorun yaşamadık bılmedıgım bı yan etkısı mı var ona göre bırakırım
busakturk hab bende net yorum yapacak kadar bilgi sahibi değilim ama burdan d vitamini diye başlıklara bakarsanız konusmalara bende ordan sonra karar verdim ilk bi infulucer dedi ondan gördüm burdan araştırdım kullanmamaya karar verdim
balkanlardangelensogukhava hab içeriğinde ayçiçek yağı var d vitamini yağda çözünen bir vitamin olduğu için içeriğinde yağ olması gerekiyor ama onda ayçiçek yağı var. Ocean olanda ise zeytinyağı o yüzden içerik olarak daha temiz
hab busakturk önermıyolarsa. Neden yazıyolar doğumdan sonra hastaneden çıkarken çocuk doktoru yazmıştı ılk öyle aldık kullanmaya başladık özel hastaneydı bır de aylık kontrolümüz var sorucam bakalım ne dıcek