herkese merhaba öncelikle. 1 haftadır idrarım varmış hissi oluyordu. çok rahatsız etmiyordu günlük hayatıma devam edebiliyordum. ama bugün uyandığımdan beri inanılmaz rahatsız eden bir idrar hissi var. lavabodan çıkıyorum yine aynı. yani sadece his var. sanki her an altıma kaçıracakmışım gibi. daha önce başına gelen var mı bu neyden olabilir? 2-3 ay önce rutin kadın doğum kontrolü oldum her şey normaldi. ek olarak enfeksiyon olduğunu düşünmüyorum hiçbir enfeksiyon belirtisi yok. ikizlerim var 15 aylıklar, onlar karnımdayken, son günlerimde bile bu kadar baskı hissetmiyordum. anlam veremedim aşırı rahatsız ediyor. ay lütfen yaşayanınız varsa aydınlatın beni