anonim96 emzik kullanıyor musunuz belki bebeğiniz emzikle oyalanmıstır. Bebeğim 1 yaşında ama2 aylıkken hatırlıyorum doktoruma da sormuştum. Çok uyuyor hani bu normal mi diye. Doktorum da “ o da bir insan şöyle düşünün yorgun olduğumuz zaman daha çok uyuruz ama bazen de hiç uyku girmez gözümüze yani uyuması normal” demişti. Birkaç gün sonrasında yeniden uyku saatleri normal ilerlemişti. Tedirgin olmayın bir gün böyle geçmiş sadece 🌹🥰