Bizimle uyumaya alıştı sanırım gece sürekli uyanıyor uykum derin değilse bir şekilde uyurup besigine koyuyorum ama uykum derinse halim kalmamissa mecbur yanımıza yatırıyorum ama artık büyüdü düşe r birşey olur diye korkuyorum sizce ne yapabilirim tek buyutuyorum inanın herşeyle baş etmesi o kadar zor ki sadece gece dinlenebiliyorum