oznrrr Kızlar 20 gunluk bebegim var kaynnm hep dusunu aldirir sizce ben yaptirabilirmiyum korkuyorum biyerini incitirim diye siz kendinizmi yprirdiniz
TugcenurLina oznrrr benim kayınvalidem de konak olmasın diye hergün geldi yıkadı. Sonra dedim ki ben yapabilirim küvetine filesini taktım nazik nazik yaptırdım alıştık bebeğim ve ben☺️ yaptırabilirsin kendine güven
etuerk oznrrr valla ben 2.5 aylıkken tek aldırmaya başladım ilk kes yaptığımda çok korktum bir daha yapmam demiştim bence bir süre eşin yardımcı olsa iyi olur çünkü tek kolla tutup tek elle su dökmek zor oluyor
hayat38 oznrrr ben 10 gunluk oldgumdan beri tek yaptiriyorum annem gosterdi nasil olcagni bir elle tutup bir ellede su dokup kopukleyip sirtini kafasini oyle yikabilirsiniz