Snm1234 Selam arkadaşlar, bebeğim 16 aylık oto koltuğu almak istiyoruz ilk defa kullanacak nasipse, rahat bişey olsun istiyorum kullanıp memnun kaldığınız marka model var mı?
sonbezbukucu bizde ilk defa alacağız e bebekte prego markada indirim var onu düşünüyorum. geçen gün üstün körü baktım kullanışlı duruyor bakalım inceleyince nasıl olacak