Bryumakmutluluk bezinden kaynaklı olabilir belki ve göz göz olduysa mantar da olabilir. Mustela, hametol, unibaby birçok pişik kremi denedim, bepanthol gibisini görmedim. Elim ayağım resmen. Bebeğinizin poposunu bir süre havlandırın, pamuk ve suyla temizliyormuşsunuz sanırım, muhakkak kurulayın. Sonra bepanthol sürün ve bi süre açık tutun, bezi de çok sıkmadan bağlayın. Çok geçmiş olsun, inşallah çabucam geçer 🙏🏻