Merhaba arkadaşlar, kızıma en başından beri tommee tippee biberon kullanıyorum memeye benzer görünümü olduğu için. Farklı başlıklı biberon denedim ama tutmadı. Kızım şu anda 4 buçuk aylık ve inanılmaz akıtmaya başladı. Mamanın yarısı resmen gidiyor. Kullanıp memnun kaldığınız akıtma yapmayan biberon öneriniz var mıdır ?