Kızlar kızıma emziği bıraktırmak istiyorum 20 aylık olacagız. Konuşmamız gecikti biraz emziğe bağlıyoruz. Tv 1 haftadır günde 20-30 dk max indirdik. Oyun grubuna basladık bugün. Emzik olayını bitirmek istiyorum sizce önerileriniz nelerdir daha beklemeliyim nasıl bırakabilirim siz nasıl bıraktınız acaba