BiciNanaMusi Gögüs ucum değil göğsümün altı acıyor dokunamıyorum sağamıyorum inanılmaz canım yaniyo duşa girdim olmadi acil yardım nolur çok canım yanıyor 😔
ArsAyz BiciNanaMusi Kuzum acıya dayanıp sağman lazım. Bekledikçe artar ateş yapar daha kötü olursun. Özellikle o bölgeyi boşaltman lazım 😒
Edaa_K BiciNanaMusi bir kovaya sıcak su yap havluyu o suyla ıslat göğsüne sar bu şekilde biraz kompres yap ve sağ canım inşallah işe yarar ben öyle yapmıştım bir hemşire tanıdığımız söylemişti umarım sana da şifa olur geçmiş olsun 🙏🏻🥺
Serap-asel BiciNanaMusi mastıt olmussunudr mutlaka orayı yumuşat sağmam lazım benim canım çıkmıştı yumuşatmana kadar
3goktgmom BiciNanaMusi mastit olmuşsun antibiyotik kullanınca geçiyor anca sagsanda o ağrı geçmiyor 3 kez yasadim
BiciNanaMusi ArsAyz Elifturcan gögusum sert değil aslında ya ama dokunamıyorum çok canım yanıyo çok mastit oldum ama böyle hiç olmamistim😫
ArsAyz BiciNanaMusi Yemek isteyip de yiyemediğin bişey oldu mu dün, sütün çeker diyolar ya. Normalde inanmadığım bişeydi ama yaşadım malesef öyle olabilir mi
EypMom BiciNanaMusi göğüsün dolu olunca bi darbe aldıysan o 3 4 gün acıtıyo boşaltsan sağsan bile benim her hafta başıma gelir nerdeyse sağa sola bile dönemem
dilanarsademir BiciNanaMusi cok sicak suyla havluyu islatip koyun sut kanalariniz acilsin sagim yapin meraj etmeyin rahatlayacak ben yuruyemiyordum agridan Allah yardimcin sun inşallah
peruskam BiciNanaMusi gecen hastanelil oldum. Sakın sıcak bişeyler koyma. Doktor buz kompresi yapıp sağ dedi. İltihap ve şişlik sıcakta yayılıyomus.
BiciNanaMusi ArsAyz Elifturcan Hiç bilmiyorum ki şimdi ablamın mutfağından haberi olmadan bulaşık sungerini aldı annem gogusume koydu 😒
BiciNanaMusi Edaa_K laledevri35 Bende çok mastit oldum bu ikinci gebelik ama hiç böyle canım yanmamisti acayip bi agri dokunamıyorum göğsümün alt kısmına tekrar duşa girdim sagmaya çalıştım süt geliyor ama canım hala yaniyo
laledevri35 Merhaba mastit neler çektim ben bilirim emzir ve elinle sağ pompa ile sağarsan çoğalır sütün duşta sağ güzelce o taşlaşmış yerlere zeytinyağ ile masaş yaparak sağ başka çözüm yok yavru ilerisi çok kötü
cansuuk BiciNanaMusi bunu bende yaptım sadece annem biliyor sanıyordum şaşırdım nerelisiniz acaba ☺️ rabbim şifa versin inşallah
BiciNanaMusi EypMom sanirim göğüs kalkanı yüzünden oldu sıkistirdi göğsümü süt dolunca sonradan fark ettim olabilir demi
BiciNanaMusi 3goktgmom dilanarsademir peruskam Serap-asel evet kaç defa oldum mastit bilmiyorum şimdi yine oldum sabah 7den öğlen 4 de kadar canımdan can gitti bu sefer açamadım acile gittim ağlamaktan helak oldum antibiyotik verdi şimdi iyiyim çok şükür 😔
Cerence 3goktgmom merhaba sizinle Bi postta konuşmuştuk bebeğiniz 6 aylıkken 10 kg di zayıfladı mi acaba merak ettim benim.bebehimd e baya aldı da