Merhaba arkadaşlar. Geceleri çok fazla uyanıyorum. Uykumu asla alamıyorum . Çocuklar yüzünden . Ve göz altı morluğum oluştu nasıl geçer . Doktora gidersem bir tedavisi olur mu . Yada ne önerirsiniz. Umarım cvp verirsiniz gerçekten çok kötü gözüküyor 😅