Merhabalar anneler 1 bucuk yaşında kızım elleriyle surekli nesnelere oynuyodu tekerlek döndürmek gibi ve çok televizyon izliyodu ilgilenmeye rağmen sonra git gide göz teması kurmama parmak ucuyla yürüme kendi etrafında dönme ve kafasını surekli beylere vurma gibi huyları çıktı bi annem vidyo atmıştı istegramdan elif nerenin hareketlerine benziyor diye bide hiç konusmuyodu bebekliginde çok canlı aktif bir kızdı 1 yaşından sonra içine kapandı neyse yozgata yaşadığım için çocuk doktoruna götürdüm oda cocuk cerahi görsün oda yozgata yok dedi neyse bizde bi pskiyatriye götürelim dedik kizim 2 yaşına girdi o piskiyatride televizyonu kesin dedi kres önerdi sonra 2 ay kestik biraz düzeldive ben 2. Cocugma hamileyim derken zor geçti ve tekrar izledi televizyon doğum yaptıktan sonra daha kötüleri bizde Ankara Gazi hastanesine götürdük ilk olarak cocuk doktoru gördü kan istedi d vitamini ve demir eksikliği varmış damla ve şurup verdi diyer kanlar tekiz çıktı neyse otizm teşhisini koyamadı yüksek derecede ekran bağımlısı dedi ordan cocuk gelişimi doktor gördü ordan psikiyatri gördü tam teşhisi koyamadığım otzm hareketlerine benziyor ama otzm demedi özel eğitim alması gerek dedi eve geldik bu arada tamamen kestik tv ilgimizi ona yoneltik iyce özel ettim hocası geldi kızımı izledi göz teması çok güzel kurmaya başladı ozaman televizyonu kesince öğretmenin yanina yaklaştı göz teması güzel kurdu oda siz ilgisini verip duzeltebilirsiniz yazık küçük bunun avantaji var dedi yaklaşık 2 aydır. İzlemiyor şimdi Ayşe diyor baba mama gidek diyor 3 e kadar saymayı öğretim ama gönlü olursa der bisey istediği zaman elimden tutup ver der mesela şu gibi yada dışarıistedigi zaman kapıyı gösterir anahtarı gösterir bizde yani bayağı düzelme var diğer bebegimde olduğu için çok ilgilenemiyorum elimden geleni yapıyorum yinede dışarıyı çok seviyor yeni yeni ortama girmeye başladı böyle durumla karşılaşan varmi biraz uzun oldu ama fikrinizi almak istedim☺️