Kızım 9 aylık normalde emen bir bebek bir tane dişi çıktı emerken göğsümü ısırdı ve yara oldu sonra tekrar ısırdı ve ani İstemsiz bir tepki olarak işş dedim memeden ayrıldı ve o zamandan beri asla memeyi ağzını bile almıyor ağlıyor kendini itiyor geceleri emerek uyur onda bile almadı gece boyu emmedi sağanak verdim biberon ve mama kabul etmiyor bebekliğinden beri kaşıkla verdim içmiyor el gıda da iştahsızdı zaten hiç bişey yemiyor dünden beri zorla ağzına attıpım6bir kaç lokmayla duruyor nasıl tekrar emzireceğim var mı başına gelen bi akıl verin lütfen resmen aç kaldı dünden beri ☹️