Kızlar benim bitmek bilmeyen bir pişik problemim var en son yanlış hatırlamıyorsam buradan bir post açıp soru sormuştum yazılan her şeyi denedim bezi değiştirdim ama yinede bir iyleşme olmadı, tekrar bez değiştirmek istiyorum ama uygun fiyatlı olan her öneriyi denedim ama bazıları daha kötü yaptı ben ne yapacağım kızlar akıl verin lütfen :S