umyadn Merhaba sevgili anneler verem aşısı ndan bir ay sonra bebeğimin kolunda az önce şişlik ve kabuklanma gördüm bu durum normal mi korkuyorum açıkçası öğleden snra doktoruna gturecegim ama sizlerede sormak istedim
rabialin umyadn canım boşuna götürme normal bu benim de aynısı oldu sivilce gibi büyük kırmızı iltihaplı gibi götürdüm normal dedi aşı tutmuş dedi
17072023baloglum umyadn 2 .ay verem asisi ole oluyor benim oglum 5 aylik olacak cumartesi gunu. O kolundan intihap cikti baya sıktım temizlendi icin kiluruyor simdi
Merva96 umyadn çok normal vururken bilgilendirme yapmadılar mı size? Bize aşı yaparken bilgi verdi duşta keselemeyin 1 ay sonra şişlik kızarıklık iltihap kabuk tutar kesinlikle ellemeyin patlatmayın kendiliğinden geçecek dikkat edin dedi
umyadn rabialin teşekkür ederim çok skntili hamilelik geçirdiğim için panik atak oldum resmen hemen panik oluyorum bnr şey var diye
Aysegulb rabialin 1 ay sonra tutuyor derken ? Verem aşısı yapıldıktan 3-5 ay aralığın da reaksıyon gosterır buda normaldir. Yani aşıdan sonra bir ay gecınce bu belirtiler varsa aşı tutmustur diye hıc bir sağlık kuruluşu bu şekilde bilgi vermez 😂
MeetJoeBlack Ayrıca kabuklanma yara iltihap olmadıysa aşı tutmamıştır diye bir şey de yok, onu da ek bilgi olarak yazayım 😊
MeetJoeBlack edaabeyazel11 oğlum 27 aylık şuan, aşıdan sonra hiç kabuk vs olmadı. Tutmadığı anlamına gelmez demişti doktoru. Şuanda kolunda sadece beyaz bir nokta şeklinde iz var yapıldığı yerde.
umyadn Merva96 yok herhangi bir şey demişti yengem çocuk acil hemşiresi ona da sordum doktoruna da çok şükür sknti olmaz dedi