feldspar temiz hava alsın, mikropa da alışsın çok steril büyütmeyeyim istiyorum. çünkü almanyada milletin bebekleri markette yerlerde emekliyor gördüm :)) dün de bizim 45 günlük hhanımefendiyi parka götüreyim dedim akşamına aşırı huzursuzlandı muhtemelen gaz problemi. oysa güzelce sarıp sarmaladık ve hala ılıktı. bu yenidoğanlar neden bu kadar çok etkileniyor rüzgardan, açık havadan? sadece benimki mi böyle. akşam o kadar tükendik ki mızmızlığından, eşim en son dedi bir daha bunu parka marka götürmem 😃 siz de yaşıyor musunuz benzer şeyler, çözümü nedir?
ilknurcelik feldspar ilk 15 günlükken çıktık sonra hemen hemen her gün çıktık dışarı ama Hazirandı bebek arabasıda aynı beşiik gibi 0-3 ay kullanılandadı çok rahat ediyorduk
Nereidd feldspar olacağı varmış denk gelmiş bence, ben 4,5 aylık kızımı bir haftadır her gün çıkarıyorum, daha sakin oluyor döndüğümüzde sanki, bir de dönüşte sıcak banyo, gazını falan çıkarıyor banyoda 👍🏻
Yasirin_annesi feldspar bizde sürekli dışarıdayız çevremdekilere kalsa çocuk yürüyene kadar dışarı çıkartma ama dinlemiyorum kimseyi koyuyorum arabasına gidiyoruz öyle mızmızlanmamız vs olmaz hiç sizinki denk gelmiştir bence siz tekrar bir çıkartın anneler için de çok iyi dışarı çıkmak 👍🏻😊
FatosLidya feldspar Canım ben 20 günlük olduğundan beri dışarı cıkarıyorum. Gaz problemi her zaman soğuk almasından kaynaklanmıyor, kendine de dikkat et
dddy Aynı durumu yaşıyorum hafta sonu hava güzel biraz çıkalım dolaşalım dedik dışarı adım atmamızla huysuzlanması bir oldu akşama kadar uyumadı bende bir daha çıkarmama kararı aldım 🤦♀️
feldspar [bilinmeyen] oo yaylanın buz gibi havasında düşünemiyorum 😃 heralde tesadüf oldu diye iyi niyetli davranayım 😃😃 bir daha çıkarayım
feldspar [bilinmeyen] işte ben de sizin gibi düşünüyorum ama eve gelince öyle mızmız ve ağlak oluyor ki artık pes etme noktasına geldik. bu kaçıncı
deletedmom4842 [bilinmeyen] Zaten uzmanlar kar yağıyor hava soğuk vs dinlemeyin 5 dk olsa havayı alsınlar diyorlar onun için ben oğlumu çok aktif büyütmeye çalışıyorum insanların içine girsin haftada bir kaç kez çıkıyoruz temiz hava almaya evi havalandırsan da aynı şey olmuyor
deletedmom4842 [bilinmeyen] Temiz havanın her şeye faydası var tabii ama havalar malum evdeyiz bizde buaralar
Nslyhn feldspar bizim doktorumuz hergün 10 dakika olsun dışarı çıkın hava alın dedi. Ama avmlerden bahsetmiyorum oralar hem havasız hem mikrop yuvası. Temiz hava alması için yürüyüş yapın hem size hem bebeğinize iyi gelir demişti. Bağışıklık sistemi için önemliymiş asıl dışarı çıkarmazsan sürekli hasta olan bir çocuğun olur dedi.