Kizlar bebeğim 2 buçuk aylık anne sütü mama beraber gidiyoruz memeyi pek sevmiyor maalesef uykulu emzirmeye çalışıyorum sonra da ya sagimla kendi sütümü veriyorum ya da mama. Aptamil prosyneo kullanıyorum. Kullananlar var mı. Memnun musunz. Eksileri artıları neler. İçeriği temiz mi. Ya da başka mama tavsiyeniz var mı. Lütfen yardımm