User987123 18 aylık olduk hala kitaplarını yiyor delirmemek elde değil odasında sessiz duruyor diyorum bi gidiyorum kitaplar yok😂 bütün kitaplarını kopardı çoğu yenmiş😂 normal mi bu kızlar?
kolonyalimendil User987123 13 aylık kitap karton zeka kartları ne bulursa yiyo bildiğin koparıp çiğniyor 🤦🏼♀️😂 yemek yemeyen bebem kitap yiyor🤣🤣
Candy_88 User987123 benim büyük kız da yerdi ek gıdaya kitapla kağıtla geçti benim kız diye sinirden gülüyordum.. Buna pika sendromu diyorlar demir eksikliği olan çocuklarda daha çok görülüyor.. Değerlerine baktırdınız mı
seboss35 User987123 tam ısırmalık " diye kitaplar var yırtılmıyor kopmuyor cignese de birşey olmuyor onlardan alın tanesi 200 TL civarında ama
BuzluLatte User987123 ya acaba oyun gibi mi yapıyor ya da bı vitamin eksikliği mı var bı araştırın bence 🙄 kitap kurdu olmak böyle birşey degilll anlatın minnosa😂😂😂