Kızlar merhaba, biz şu an Aptamil mama kullanıyoruz ama kızım sanki az kilo alıyor aylık 300-400 gram zor alıyor doktor randevumuz var ama sabredemedim sizelere de sormak istedim hangi mamayı önerirsiniz? Bir de 4 aylık bebeğim, gece maması kullananınız var mı? Gece maması tavsiyesi de alabilir miyim?