MilaveAnnesi1 Kızlar benim adetim geçikmişti tarlusal kullandım ve regl oldum. Gebe olsam gelmezdi değil mi bu regl. Başına gelen var mı
Gryffindor MilaveAnnesi1 Tarlusalı kendi kafanıza göre mi kullandınız test yaptırmadınız mı? Adet olmazdınız diye biliyorum ama gebelikte riskli bir ilaç olarak gören doktorlar var olası bir durumda test yaptırmadan kullanmayın.