Bskeee melismrcmk bizde yeni 2 aylık olduk ben yaptırdım yaptırılması gerektiğini düşünüyorum. Herhangi bi yan etkisi olmadı bizde sadece ilk gün gece huzursuzlandı bacağından 2 aşı oldu sanırım onlar acıdı onun dışında ateş falan olmadı
Bskeee melismrcmk verem hariç hepsini birlikte yaptım. Oturduğum ilçede verem aşısını tüm çocuklara aynı anda yapıyorlarmış o yüzden daha sıra gelmedi. Hayır menenjit yaptırmadım sanırım o sonraki aylarda
elifminamom melismrcmk bizim burda hep 3 ve 5te yapıldı da herkese ondan dedim boşver yapılıyorsa iyi😄
Ayyyssseee melismrcmk ben büyük oğluma yaptırmamıştım 2 yaş civarında geçirdi ve gerçekten zor atlattık bu yüzden küçük oğluma yaptırdım 3 ve 5. Aylarında rotarix