Reyhan34 Arkadaşlar vajinamın içi kaşınıyor çok 3 gündür evde zalain krem var alt taraf için galiba onu sürsem geçermi nolur yardım napalirim yaşayan varmı
beyzacmvrc Reyhan34 mantar olmuşsunuz travazol krem kullanin Sağlık ocağında yazdırın fitil de verirler
Gizmokzilla Reyhan34 nioli yağı alıp onu iç çamaşırınıza damlatın 1 2 dml kadar. Annemin geçmeyen mantarına bu çare oldu 🌸
benimbebegim Reyhan34 Travazol krem en iyisi aslında bir de ben beyaz sirke sürmüştüm ama dışa sadece hafif sulandırıp
Pskebru Reyhan34 ben yıllarca tekrarlayan mantar enf. yaşadım. Travazol falan denedim hep ama sürekli tekrarladı. Sonunda ne kadar rahatsız olsam da yoğurt ve sirke denedim. Kalıcı olarak kurtuldum valla
Reyhan34 beyzacmvrc fitil var enfeksiyon için vermişti şimdi atayım kaç saat yatmam lazım hep gece atıyordum sabaha kadar
pozitifanne06 Gizmokzilla dün gece damlattim önce nane gibi ferahlık sonra yanma gibi hissettim şimdi çok rahatım ben de ama böyle hissettirmesi normal mi
bananeabiya Reyhan34 içiyse fitil verirler mantardır muhtemelen. Bi dönem ben de yaşamıştım bilirim o kaşıntıyı ya berbat bir şey. Bu arada eşiniz için de tedavi gerekebilir çünkü tekrarlar sürekli ilişkiden dolayı.
bananeabiya Reyhan34 aa süper o zaman sıkıntı olmaz. Fitil hemen geçirir canım bi de travazol da verebilir. Geçmiş olsun
Ozgeruya Reyhan34 geçen ay aynı sorun olmuştu bendede doktora gittim çok fazla enfeksiyon ve iç kısmı aşırı kızarık dedi. Antibiyotik fitil krem falan vermişyi