Sabah 7.30 8.00 gibi kalkıyoruz
Üst baş değiş bez değiş derken
Yatagı topla vs 09.00 , 09,30 mama yiyip gibi uyuyor kalkıyor 10 gibi
Oyun falan oynuyoruz yere bırakıyorum yuvarlanıyor bende bi kahve içiyorum 11.30 gibi kızımla ikimiz kahvaltımızı yapıyoruz
Sizler bebişlerinşze saat kaçta kahvatlısını yaptırıyorsunuz ?
Bizimki öğlene doğru anca ilk öğünü mama olmadı gerekiyormuş kalkar kalkmaz kahvaltı vermiyorum bu yüzden