benimbebegim etikaram7 Ben yapıyorum güzel bir şeye denk gelince hemen kahroluyorlar kalıpları küçük ama eşofman kot tarzı şeyleri 2 beden sweat tarzı şeyleri 1 beden büyük alıyorum
etikaram7 benimbebegim çok teşekkür ederim peki aynı ürünler geliyor değil mi kapıda ödeme olduğu için çok guvenemedim
benimbebegim etikaram7 Yani ben 3-4 sefer sipariş verdim hiçbirinde sıkıntı yaşamadım askılarıyla birlikte aynı geliyor