Kızlar yakında 2 aylık olacağız, bebeğimde yaklaşık 4-5 gündür burnundan gelen bi hırıltı var nefes alamıyormuş gibi. Kafasını hafif aşağı doğru eğdiğimde hemen dilini içine çekip hırlamaya başlıyor. Doğduğundan beri reflü yatağı kullanıyorum. Şuan reflü yatağının baş kısmını baya bi yükseltmedikçe uyuyamıyor. Benim bebeğim uykuda da hareketli E başını yükseltince de kendini aşağı kaydırıp battaniyesinin içine kayıyor nefessiz kalacak diye korkuyorum. Doktor iki saniye baktı burun kuruluğundan dolayı olmuştur dedi ama tatmin olmadım ben. Reflüden olur mu sizce ? Ama kusmasıda çok nadir oluyor. Sizin fikriniz var mı bu konuyla alakalı 🤦🏼♀️