20 günlük bebeğim sezaryen olduğu için sütüm gelmedi mamaya başladık mecburen sonra sütüm geldi bi sorun yoktu ama birkaç gündür benim sütümü içince aşırı kabız oluyor çok kavranıyor ve ağlıyor bi yandan da mamaya devam ediyorum doymuyor doyamadığı için ağlıyor ne yapıcam kafayı yemek üzereyim neden sancı girer gibi ağlıyor 🥺