7 gün sonra 4 aya giricek oğlum ilk oğlumda yaşamadm hiç aksine o sürekli kaka yapardı o yüzden şuan bilemedim
Bebeğim günlerdir kaka yapmıyor sürekli gaz çıkarıyor oda acayip kokulu.. Zeytinyağı içirdim bi çay kaşığj
Masaj yaptm karnına , bisiklet hareketi masaj yapıyorum başka ne yapabilirim bir hafta oluyor yaklaşk… Normalde 10 güne kadar normal diyorlar ama rahatsz oluyor kıyamam
Ne yapabilirim ne verilir 4 ay aşısı var haftaya o zaman da ebeye danışıcam sizlerden de öneri bekliyorum (sadece anne sütü alıyor bu arada)