Arkadaşlar cuma günü gündüz mesaj geldi yattı diye akşamı na hesaba aktar yaptım ibani kontrol ettim hatta bunu hatırlıyorum,bugün baktığımda hala hesabıma aktirilmamis normalmi acaba hiç bu kadar surmemisti cunki ,e devletten bakınca ödemenizi belirlenen tarihten itibaren alabilirsiniz yaziyor ,acaba ibani yanlış mı yazdım bilgisi ve yardımcı olabilecek olan varmi