Ben doğumdan bikaç gün sonra silikon uca başladım sütüm gelmemişti meme ucu yoktu. Ucu çıkarmak için çok şey denedim olmadı o ara da bebeğim tutamadı . Silikonlu 2 ay emdi ama mamayı daha çok içti sütüm çok çok azdı. Silikonu bırakınca sütüm çoğalmaya başladı. Kesinlikle bırak silikonu çünkü bebeğin ağzındaki o salyaları memeden annenin beynine sinyal gönderiyormuş. Bebekte ne eksikse onu tamamlamaya yönelik süt üretirmiş. Atıyorum a vitamini eksik sen emzirdikçe memeyle bebeğin ağzı salyası temas ettikçe a vitaminini fazla üretip eksiği tamamlıyormuş. 4 aylık oldu oğlum ve mamayı iyice azalttı daha çok emiyor artık.